נוחות שבקנייה באתר מסחר אלקטרוני
כמו תופעת הקניונים שהורידה מגדולתם את רחובות העיר ועסקיהם, כך גם במקרה של חנות וירטואלית. בעשורים האחרונים ציבור הקונים הופך להיות עצל יותר, מבקש ליהנות מחוויית רכישה נוחה ונעימה ככל שניתן. כך התמלאו הקניונים הממוזגים, שתחת קורתם חנויות אינספור ומבחר עצום. וכך גם כיום פורחות החנויות למסחר אלקטרוני באינטרנט. העובדה שאפשר להזמין סל קניות מהסופר השכונתי או שעון יד יוקרתי בלחיצת כפתור בלי לצאת מהבית – כנראה שובה אחוז גדול מהקונים. פרט לכך – האינטרנט הפך לכלי זמין, נגיש ונוח המאפשר גלישה מהירה, ולא פחות מזה רכישה מהירה. כל שנדרש הוא לאפשר לקונה להתרשם מהמוצר ו לטעת בו את התחושה כי החנות אמינה. חנות וירטואלית למעשה צריכה להתמודד עם מה שלרוב אין לה למעשה: מקום ממשי.
חזרה לכל הכתבות